Bc. Michal Pečar

Diplomová práce

Institucionální teorie – labelling ve světě umění

Institutional Theory - Labelling in the Artworld
Anotace:
Institucionální teorie umění je založena na tvrzení, že instituce světa umění (muzea, galerie, koncertní sály) a jejich agenti (kurátoři, dramaturgové, producenti, kritici, umělci atd.) mohou diktovat, co je umění a co ne. Ve volnějším pojetí může být tímto agentem kdokoliv, kdo se dokáže dostatečně sžít s rolí zmíněných profesí. Tímto procesem je možno překlasifikovat i předmět každodenní potřeby …více
Abstract:
The institutional theory of art is based on assertion that institutions of art (museums, galleries, concert halls) and their agents (curators, dramaturges, producers, critics, artists, etc.) can determine, what is or is not art. In a broader sense, anyone who can get used to the roles of professions mentioned above can become the agent of art. This process enables reclassification of even everyday …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií