Institucionální teorie – labelling ve světě umění – Bc. Michal Pečar
Bc. Michal Pečar
Diplomová práce
Institucionální teorie – labelling ve světě umění
Institutional Theory - Labelling in the Artworld
Anotace:
Institucionální teorie umění je založena na tvrzení, že instituce světa umění (muzea, galerie, koncertní sály) a jejich agenti (kurátoři, dramaturgové, producenti, kritici, umělci atd.) mohou diktovat, co je umění a co ne. Ve volnějším pojetí může být tímto agentem kdokoliv, kdo se dokáže dostatečně sžít s rolí zmíněných profesí. Tímto procesem je možno překlasifikovat i předmět každodenní potřeby …víceAbstract:
The institutional theory of art is based on assertion that institutions of art (museums, galleries, concert halls) and their agents (curators, dramaturges, producers, critics, artists, etc.) can determine, what is or is not art. In a broader sense, anyone who can get used to the roles of professions mentioned above can become the agent of art. This process enables reclassification of even everyday …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d88su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Odmítnutí v umění
František Fekete -
Definice umění : Koncepce umění v analytické diskusi
Jan Brdíčko -
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Surveillance art v nových médiích
Petr Fiala -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov