Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní – Mariya Zakharevich
Mariya Zakharevich
Bakalářská práce
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Media agency, its structure and role in the creation of advertising campaigns
Anotace:
Téma práce zahrnuje formulaci problematiky mediální agentury, reklamní kampaně a související marketingové komunikace zvolené firmy. V teoretické části je metoda stanovení a posouzení stávajících znalostí problému, která je následně aplikovaná v praktické části práce, která je založena na analýze vybrané firmy a na zhodnocení jejich možností v oboru reklamy a marketingové komunikace s formulací vhodných …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis includes the formulation of the issues of media agency, advertising campaign, and related marketing communications of the selected company. The theoretical section determines and assesses existing knowledge of the problem, which is then applied in the practical part of the work, which is based on analysis of selected companies and evaluation of their capabilities in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek
Název
Vložil
Vloženo
Práva