Harmonizační pobyt dětí mladšího školního věku – Veronika Kovářová
Veronika Kovářová
Bachelor's thesis
Harmonizační pobyt dětí mladšího školního věku
Harmonization stay of children of primary school age
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje celý průběh harmonizačního pobytu dětí mladšího školního věku s využitím osobnostní a sociální výchovy od jeho návrhu až po vlastní realizaci a zhodnocení. Celá práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce pojednává o charakteristice mladšího školního věku, osobnostně sociální výchově, rámcově vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, zážitkové pedagogice a pobytech …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe an end-to-end process of the "Harmonization Stay" for Elementary School-Aged Children, using Personal and Social Education; from planning to its implementation and evaluation. This work is divided into two parts. The theoretical part deals with the characteristics of Elementary School-Aged Children, with Personal and Social Education, with the Framework Education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Zverejniť od: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Ivana Honsnejmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Veronika. Harmonizační pobyt dětí mladšího školního věku. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Education in Leisure Time / Education in Leisure Time
Práce na příbuzné téma
-
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v rámci tělesné výchovy na základní škole
Barbora Vyvijalová -
"Vosí hnízdo" - výukové programy pro bezpečné prostředí třídy v kontextu osobnostně sociální výchovy
Veronika Kubová -
Osobnostně sociální výchova jako prostředek rozvoje dětí s problémovým chováním
Jana Vosátková -
Dramatická výchova jako prostředek osobnostně sociálního rozvoje dítěte na 1. stupni ZŠ
Diana BROŽOVÁ -
Curia Vítkov - využití zážitkové pedagogiky, osobnostně sociální výchovy a living history pro tvorbu inovativního vyukového programu
Dobroslav ŠRÁMEK -
Možnosti osobnostně sociálního rozvoje sociálních pedagogů
Petra Martinková -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Vliv rodičovského působení na autoregulaci chování dětí mladšího školního věku v kolektivu malé sociální skupiny na Vsetínsku
Lucie Opletalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva