English Language Proficiency in Spain: Situation in Secondary Schools – Mgr. Petra Seidlová
Mgr. Petra Seidlová
Bachelor's thesis
English Language Proficiency in Spain: Situation in Secondary Schools
English Language Proficiency in Spain: Situation in Secondary Schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úrovní angličtiny ve španělském prostředí. Jejím cílem je popsat současnou situaci na španělských středních školách s ohledem na výukové metody, které se zde vyskytují. Dále srovnává dva existující systémy středoškolské výuky angličtiny a závěrem podává souhrn typických gramatických a syntaktických chyb, které se v dané lokalitě nejčastěji objevují. První kapitola popisuje …moreAbstract:
This thesis deals with the current situation of English language in Spanish environment. Its aim is to describe the present situation at Spanish secondary schools as far as the English language is concerned, to compare two existing systems and define the most frequented grammatical and syntactical errors that occur. First chapter of the thesis looks into the historical background of English teaching …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s1rss/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2015
- Supervisor: Mgr. Linda Nepivodová
- Reader: PhDr. Simona Kalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Anglický jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
The Most Common Grammatical and Stylistic Errors in Translations of Company Presentations
Ludmila SALAJKOVÁ -
Hodnota chyby pro studenty učitelských oborů na PdF UPOL
Adéla ANTLOVÁ -
Chyby při výrobě částečně snímatelných náhrad
Klára Zikánová -
Lékové chyby sester v intenzivní péči
Eleonora DOSTÁLOVÁ -
NEJČASTĚJŠÍ CHYBY VE VÝSLOVNOSTI NĚMECKÉHO JAZYKA A JEJICH PŘÍČINY U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Jakub KOLÍNSKÝ -
Jak se vyrovnat s pocity viny pomocí fantasy. Čaroděj Zeměmoří v rámci biblioterapeutické lekce pro střední školy
Matěj Tomeček -
Creating Holy Treasure in Eleventh-Century Spain. The Reliquary Arca Santa in Oviedo
Daria Ghaloomová -
The Impact of Labor Market Structure on Regional Disparities in the Kingdom of Spain
Pavlína Fiantová