Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě – Bc. Eva Kotoučová
Bc. Eva Kotoučová
Master's thesis
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Territorial Marketing and its Utilisation in Znojmo
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě“ je hodnocení územního marketingu města jeho obyvateli. První část práce vychází z odborné literatury a předkládá teoretická východiska, která se týkají veřejných služeb, územního marketingu, marketingové komunikace a také image města. Druhá část práce je zaměřena na hodnocení těchto aspektů obyvateli města Znojma a vyhodnocení …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis „Territorial marketing and its utilisation in Znojmo“ is the evaluation of the territorial marketing of the city by its inhabitants. The first part is based on the literature and presents the background concerning the public services, territorial marketing, marketing communication and the image of the city. The second part is focused on the evaluation of these aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ennph/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Herbočková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Tourism