Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě – Bc. Eva Kotoučová
Bc. Eva Kotoučová
Diplomová práce
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Territorial Marketing and its Utilisation in Znojmo
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě“ je hodnocení územního marketingu města jeho obyvateli. První část práce vychází z odborné literatury a předkládá teoretická východiska, která se týkají veřejných služeb, územního marketingu, marketingové komunikace a také image města. Druhá část práce je zaměřena na hodnocení těchto aspektů obyvateli města Znojma a vyhodnocení …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis „Territorial marketing and its utilisation in Znojmo“ is the evaluation of the territorial marketing of the city by its inhabitants. The first part is based on the literature and presents the background concerning the public services, territorial marketing, marketing communication and the image of the city. The second part is focused on the evaluation of these aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ennph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Herbočková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch