Ing. Yulia Shkuratova

Master's thesis

Marketing communication of the company operating in B2B market

Marketing communication of the company operating in B2B market
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová komunikace podniku působícího na B2B trhu” je tvorba návrhu komunikační strategie pro konkrétní podnik, ENID, s.r.o. v rámci stávajících vnitřních a vnějších podmínek. První část práce je zaměřena na charakteristiky teoretických aspektů tvorby komunikační strategie, s důrazem kladeným na specifika business-to-business marketingu. V praktické časti je představen …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis “Marketing communication of the company operating in B2B market” is to create communication strategy for particular company, ENID, s.r.o. within current internal and external conditions. The first part deals with theoretical aspects of creation of communication strategy, the accent is given to specifics of business-to-business marketing. In practical part ENID, s.r.o …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta