Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání – Filip Vocásek
Filip Vocásek
Bachelor's thesis
Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání
Web site analysis of selected companies and their comparsion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá webovou analytikou firemních webů stejného zaměření. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se týkají oblasti webové analytiky od nejznámějších nástrojů analýzy až po nejpoužívanější metody testovaní společně s vlastnostmi webových stránek. V praktické části jsou stanovena kritéria, která jsou ohodnocena cílovou skupinou respondentů pomocí dotazníkového …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with web analytics of corporate websites of the same focus. The theoretical part describes the basic terms of web analytics from the best-known analysis tools to the most used test methods together with the properties of the websites.The practical part sets out the criteria that are evaluated by the target group of respondents using a questionnaire survey on four selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOCÁSEK, Filip. \textit{Analýza webu vybraných firem a~jejich porovnání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bolu64/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Společenské náklady jako kritérium pro stanovení výše spotřební daně na alkohol
Drahoš Šikola -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop pro firmu Lupr
Kristijan Komínek -
E-shop - nová forma distribuce ve firmě DEF-TEC
Jan Kozák -
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Marek Fanta -
Rozvoj business modelu malé firmy s důrazem na e-shop
Štěpán Vala
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights