User Experience jako strategie při tvorbě webu – Bc. Pavel Martinovský
Bc. Pavel Martinovský
Diplomová práce
User Experience jako strategie při tvorbě webu
User Experience as a Strategy for Web Development
Anotace:
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o oboru User Experience ve spojitosti s tvorbou digitálních projektů (primárně webových prezentací). Vysvětluje základní pojmy jako použitelnost, přístupnost, informační architektura, user-centered design, interakční design a další. Analytická část obsahuje popis jednotlivých metod a šetření. Analýza demografických dat z interních a analytických nástrojů …víceAbstract:
Diploma thesis in theoretical part is discribing User Experience field in relation to creating digital projects (primarily web presentation). Explaining basic facts like usage, accessibility, information architecture, user-centered design, interaction design etc. Analytical part containing description of each method and results. Analysis of demographic infor-mation from internal and analytic tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTINOVSKÝ, Pavel. \textit{User Experience jako strategie při tvorbě webu} [online].
Zlín, 2020 [cit. 2021-03-05]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/bom0e9/>.
Diplomová práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce Ing. Martina Juříková, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Martinovský, Pavel. User Experience jako strategie při tvorbě webu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Analýza kľúčových slov v optimalizácii pre vyhľadávače
Tomáš Kovařík -
Souvislost mezi objemem internetového vyhledávání vybraných klíčových slov a měnovým párem BTC/USD
Lucie Horníčková -
Vestavěný řídicí systém pro analýzu základních slov řečového signálu
Matěj Kaloč -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová