Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Marko Malach
Bc. Marko Malach
Diplomová práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Magisterská diplomová práce nesoucí název “Chování spotřebitele na trhu Autoškoly ELKO Znojmo s. r. o.” je zjistit chování spotřebitele na konkrétním trhu a na základě těchto zjištění navrhnout zlepšení přínosná pro zmíněnou firmu. K dopracování se k tomuto cíli, bude využita metoda marketingového průzkumu chování spotřebitele. V teoretické části budou vysvětleny pojmy jako je marketing, spotřebitelské …víceAbstract:
The aim of this Master’s thesis called „Customer behavior on Autoškola ELKO Znojmo s.r.o. market“ is to find out consumer’s behavior on this market and according to those facts to suggest contributive improvements for the company. For achieving this goal there will be used a method of customer’s behavior marketing research. There are defined terms such as marketing, consumer behavior and factors affecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cxr4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Veselá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Aleš Krejčí -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová