Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy – Mgr. Karel ŠPAŇHEL
Mgr. Karel ŠPAŇHEL
Diplomová práce
Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy
Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company
Anotace:
Cílem diplomové práce {\clqq} Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR`` je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy …víceAbstract:
The aim of the Master thesis titled: ``Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company{\crqq} is to describe the current situation and role of the company{\crq}s bulletin in an internal communication and to suggest improvement. Theoretical part explains basic ideas of public relations, internal communication and corporate culture. It also contains some ideas and rules of creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPAŇHEL, Karel. Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)
Jitka NETOLICKÁ -
Projekt firemního časopisu pro vnitřní komunikaci společnosti Olympus
Ondřej Brotánek -
Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji
Lenka Vaculíková -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.
Martina VEVERKOVÁ -
Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
Regina Feiferlíková -
Komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace
Jana HRBÁČKOVÁ -
Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Lukáš CHMELAŘ