Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy – Mgr. Karel ŠPAŇHEL
Mgr. Karel ŠPAŇHEL
Master's thesis
Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy
Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company
Abstract:
Cílem diplomové práce {\clqq} Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR`` je na konkrétním příkladě firmy ukázat a popsat, jaké nástroje a metody vnitřní komunikace mohou společnosti používat a také to jakou roli může zastávat v systému vnitřní komuni-kace podnikové periodikum. Teoretická část se zabývá především problematikou public relations a vnitřní komunikace, ale také pojmy …moreAbstract:
The aim of the Master thesis titled: ``Bulletin of Barum Continental as a medium of internal PR of a company{\crqq} is to describe the current situation and role of the company{\crq}s bulletin in an internal communication and to suggest improvement. Theoretical part explains basic ideas of public relations, internal communication and corporate culture. It also contains some ideas and rules of creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier:
2740
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPAŇHEL, Karel. \textit{Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/borocp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠPAŇHEL, Karel. Zpravodaj firmy Barum Continental jako nástroj vnitřních PR firmy. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)
Jitka NETOLICKÁ -
Projekt firemního časopisu pro vnitřní komunikaci společnosti Olympus
Ondřej Brotánek -
Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji
Lenka Vaculíková -
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
Regina Feiferlíková -
Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.
Martina VEVERKOVÁ -
Měření image společnosti Continental Barum ve Zlínském kraji
Regina Feiferlíková -
Komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace
Jana HRBÁČKOVÁ -
Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Lukáš CHMELAŘ