Jakub Erlebach

Master's thesis

Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu

Use of Business Intelligence with web analysis of an electronic store
Abstract:
V současné době ekonomické krize je více než kdy jindy obtížné udržovat staré a nacházet nové odběratele vyráběných produktů. Stejně tak i s rozvojem prodeje zboží na internetu stále narůstá počet konkurentů, kteří také chtějí co největší podíl tržního koláče. Cílem této práce je využít technologie a postupy Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu k získání takových informací …more
Abstract:
In the time of recent economic crisis is more than ever difficult to keep old and find new customers. Along with the growth of sales on the Internet there are also a growing number of competitors, which want their share of the market pie. The aim of this thesis is to use technologies and processes of Business Intelligence with web analysis of an electronic store in order to get new information and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2009
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Miloš Maryška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16396