Sledování pohybu objektu ve 3D pomocí hloubkového snímače – Bc. Filip BERKA
Bc. Filip BERKA
Diplomová práce
Sledování pohybu objektu ve 3D pomocí hloubkového snímače
Movement tracking of an object in 3D using depth sensor
Anotace:
Tato práce se zabývá sledováním ruky v hloubkových obrazech. V teoretické části je nejprve popsán použitý senzor Kinect v2. Dále práce popisuje algoritmy počítačového vidění a strojového učení, které byly použity v části praktické. Praktická část popisuje postup při řešení úlohy a shrnuje dosažené výsledky. Úloha byla řešena metodou klasifikace pixelů hloubkových obrazů do tříd ruky a pozadí náhodným …víceAbstract:
This thesis concerns with hand tracking in depth images. In the theoretical part at first there is a description of Kinect v2 sensor which was used to acquire the depth images. Then it describes algorithms of computer vision and machine learning which were used in the practical part. The practical part of the thesis describes solution of the problem and summarizes achieved results. The problem was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Hrúz, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERKA, Filip. Sledování pohybu objektu ve 3D pomocí hloubkového snímače. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Řídicí a rozhodovací systémy
Práce na příbuzné téma
-
Počítačové vidění pro sledování 3D tisku
Mikuláš Heinz -
Aplikace pro sledování kalorického příjmu na platformě iOS
Daniel Krejčí -
Syndrom počítačového vidění v souvislosti s pandemií COVID-19
Adéla HORÁČKOVÁ -
Automatické sledování pohybu zvířat z kamerového záznamu
Jakub RADA -
Sledování provozu před automobilem
Filip Majerík -
Automatické sledování objektu v prostoru
Petr Stibor -
Rozpoznávání gest (pohyb a tvar ruky) z webkamery pro ovládání PC
Miroslav CIMPA -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová