Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o. – Bc. Magdalena Pelikánová
Bc. Magdalena Pelikánová
Master's thesis
Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.
Project of Marketing Management Hospital TGM Hodonín, p.o.
Abstract:
Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví a marketingové řízení nemocnic …moreAbstract:
The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELIKÁNOVÁ, Magdalena. \textit{Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/bovbxe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pelikánová, Magdalena. Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice
Jana Dadáková -
Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci
Petra Grünerová -
Projekt marketingového řízení Nemocnice Havlíčkův Brod, p.o.
Michaela Choutková -
Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze
Jeries Jeries -
Řízení marketingu firmy v oblasti zásobování nemocnic zdravotnickými prostředky
Pavel Chloupek -
Marketingová strategie Nemocnice Břeclav
Klára Gacíková -
Práce s lidským faktorem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
Markéta Fulínová -
Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Martin Kratochvíl