Adam Šimon
Master's thesis
Obchodní model vybrané firmy
The business model of selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá obchodním modelem firmy P & L, spol. s. r. o. Cílem této práce je zhodnocení obchodního modelu firmy P & L se zaměřením na dovoz traktorů Kioti a jejich prodej na československém trhu, resp. navržení vhodné budoucí strategie firmy. V první kapitole této práce jsou představené obchodní modely z teoretického hlediska a je zde detailně rozebrán obchodní model Canvas a Lean Canvas …moreAbstract:
The master thesis deals with the business model of P & L, spol. s. r. o. The aim of this thesis is to evaluate the business model of company with a focus on the import of Kioti tractors from South Korea and subsequent sale in the Czech Republic and Slovakia, respectively suggest a suitable future strategy of company. In the first chapter of this thesis are presented business models from theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72582
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
The use of Hidden Markov model and Markov switching model in a trading strategy
Tomáš Robovský -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
Návrh nového obchodního modelu metodikou Business Model Canvas
Štefan Bittmann -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva