Bc. Kristýna Stejskalová

Diplomová práce

Sprachliche Analyse der Werbeslogans von pharmazeutischen Firmen und Vorschläge ihrer Übersetzungen ins Deutsche

linguistic analysis of advertising slogans of pharmaceutical companies and suggestions of their translations into German
Abstract:
This thesis deals with advertising slogans from the field of medicine and pharmacy. The theoretical part concerns itself with advertising strategies, its language and its effect on the recipients. The advertising-language is described in connection with other elements like images, music etc. A short part is dedicated to translatability of wordplays. In the practical part there are translations of the …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reklamními slogany z oblasti medicíny a farmacie. V teoretické části jsou projednávány strategie reklamy, jazykové prostředky, které reklama používá, její působení na recipienty a případné zákazníky. Jazyk reklamy je popisován v souvislosti s dalšími prvky, jako je hudba, obrázky a další. Také je krátce zmíněna otázka překladu a přeložitelnosti slovních hříček. Praktická část …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Milada Bobková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta