Návrh marketingové komunikace nadačního fondu – Dominika Skurová
Dominika Skurová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace nadačního fondu
Marketing Communication Design for Endowment Fund
Anotácia:
Cílem práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení v oblasti marketingové komunikace nadačního fondu, prostřednictvím výsledků analýzy obecných postojů respondentů, které mají souvislost s činnostmi neziskových organizací a nadačních fondů, a také analýzy současného stavu marketingových aktivit a činností Nadačního fondu Petra Zoubka.Abstract:
The aim of the work is based on marketing research to propose recommendations in the field of marketing communication of the endowment fund, through the results of analysis of general attitudes of respondents related to the activities of non-profit organizations and endowment funds, as well as analysis of the current state of marketing activities and activities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139894
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová