Mgr. Petra Lustigová

Master's thesis

Firemní blog jako marketingový nástroj

Corporate blog as a marketing tool
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit fenomén firemních blogů jako marketingového nástroje. V teoretické části jsou představeny definice firemních blogů, jejich historie, stručný nástin světového kontextu doplněný o konkrétní nejznámější a nejvýznamnější příklady firemních blogů, a to jak ze světa, tak z České republiky. Praktická část diplomové práce je pojata jako případová studie dvou konkrétních …more
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce the phenomenon of corporate blogs as a marketing tool. The theoretical part represents the definitions of corporate blogs, their history and a brief outline of the global context including the most known and the most significant examples of corporate blogs, both from the world and from the Czech Republic. The practical part of the thesis is a case study of two …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Filip Hrůza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management