Mgr. Petra Lustigová
Master's thesis
Firemní blog jako marketingový nástroj
Corporate blog as a marketing tool
Abstract:
Cílem diplomové práce je představit fenomén firemních blogů jako marketingového nástroje. V teoretické části jsou představeny definice firemních blogů, jejich historie, stručný nástin světového kontextu doplněný o konkrétní nejznámější a nejvýznamnější příklady firemních blogů, a to jak ze světa, tak z České republiky. Praktická část diplomové práce je pojata jako případová studie dvou konkrétních …moreAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the phenomenon of corporate blogs as a marketing tool. The theoretical part represents the definitions of corporate blogs, their history and a brief outline of the global context including the most known and the most significant examples of corporate blogs, both from the world and from the Czech Republic. The practical part of the thesis is a case study of two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n79u7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Reader: Ing. Filip Hrůza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Web Analytics: Identifikace nových trendů
Michal Slavík