Doporučující nástroje pro elektronické obchodování – Bc. Pavel Prostřední
Bc. Pavel Prostřední
Master's thesis
Doporučující nástroje pro elektronické obchodování
Recommendation Tools for E-Commece
Abstract:
Cílem práce je zmapovat a popsat současný stav v oblasti doporučujících nástrojů v rámci elektronických obchodů. Zaměřit se jak na teoretické principy, tak i na jejich vlastní aplikaci v praxi. Navrhnout univerzální doporučovací nástroj (sadu algoritmů), který bude použitelný a konfigurovatelný pro široké spektrum obchodů. Následně tento nástroj implementovat do vybraného stávajícího elektronického …moreAbstract:
The goal of final thesis is to monitor and describe current status of recommendation tools in e-commerce. Aim to theoretical principles and practical implementation. Design universal recemmendation tool which will be usable a configurable for wide range e-commerce applications. Finaly implement this tool to selected e-commerce application and measure success.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/umjv0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2011
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Reader: RNDr. Ing. Lucie Pekárková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Pavel Němec -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář