Doporučující nástroje pro elektronické obchodování – Bc. Pavel Prostřední
Bc. Pavel Prostřední
Master's thesis
Doporučující nástroje pro elektronické obchodování
Recommendation Tools for E-Commece
Anotácia:
Cílem práce je zmapovat a popsat současný stav v oblasti doporučujících nástrojů v rámci elektronických obchodů. Zaměřit se jak na teoretické principy, tak i na jejich vlastní aplikaci v praxi. Navrhnout univerzální doporučovací nástroj (sadu algoritmů), který bude použitelný a konfigurovatelný pro široké spektrum obchodů. Následně tento nástroj implementovat do vybraného stávajícího elektronického …viacAbstract:
The goal of final thesis is to monitor and describe current status of recommendation tools in e-commerce. Aim to theoretical principles and practical implementation. Design universal recemmendation tool which will be usable a configurable for wide range e-commerce applications. Finaly implement this tool to selected e-commerce application and measure success.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/umjv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2011
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Ing. Lucie Pekárková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Pavel Němec -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Elektronický obchod v Nette
Michal Okosy -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář