Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost – Adéla Ráčková
Adéla Ráčková
Master's thesis
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Call analysis at the call centre
Abstract:
Práce se zabývá vytěžováním informací z hovorů zákazníků se zákaznickým call centrem v prostředí telekomunikačního operátora. Zachycuje kompletní analytickou cestu od počátečního business zdůvodnění dané analytické úlohy, legálnosti zpracování dat, architektury řešení, použitých datových zdrojů až po samotnou textovou analytiku, klasifikaci hovorů a vizualizaci. Součástí je také diskuse nad dalším …moreAbstract:
The thesis deals with the extraction of information from customer calls with a customer call centre in an environment of telecommunication operator. It captures the complete analytical journey from the initial business justification of the analytical task, the legality of the data processing, the architecture of the solution, used data sources to the actual text analytics, call classification and visualization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85368
Thesis defence
- Date of defence: 26. 2. 2022
- Supervisor: Filip Vencovský
- Reader: Josef Steinberger
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management