Adéla Ráčková

Diplomová práce

Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost

Call analysis at the call centre
Anotace:
Práce se zabývá vytěžováním informací z hovorů zákazníků se zákaznickým call centrem v prostředí telekomunikačního operátora. Zachycuje kompletní analytickou cestu od počátečního business zdůvodnění dané analytické úlohy, legálnosti zpracování dat, architektury řešení, použitých datových zdrojů až po samotnou textovou analytiku, klasifikaci hovorů a vizualizaci. Součástí je také diskuse nad dalším …více
Abstract:
The thesis deals with the extraction of information from customer calls with a customer call centre in an environment of telecommunication operator. It captures the complete analytical journey from the initial business justification of the analytical task, the legality of the data processing, the architecture of the solution, used data sources to the actual text analytics, call classification and visualization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 2. 2022
  • Vedoucí: Filip Vencovský
  • Oponent: Josef Steinberger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85368

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management

Práce na příbuzné téma