Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost – Adéla Ráčková
Adéla Ráčková
Diplomová práce
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Call analysis at the call centre
Anotace:
Práce se zabývá vytěžováním informací z hovorů zákazníků se zákaznickým call centrem v prostředí telekomunikačního operátora. Zachycuje kompletní analytickou cestu od počátečního business zdůvodnění dané analytické úlohy, legálnosti zpracování dat, architektury řešení, použitých datových zdrojů až po samotnou textovou analytiku, klasifikaci hovorů a vizualizaci. Součástí je také diskuse nad dalším …víceAbstract:
The thesis deals with the extraction of information from customer calls with a customer call centre in an environment of telecommunication operator. It captures the complete analytical journey from the initial business justification of the analytical task, the legality of the data processing, the architecture of the solution, used data sources to the actual text analytics, call classification and visualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85368
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 2. 2022
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Josef Steinberger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85368
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The Use of the Passive Voice in the Administrative Style
Hana Macková -
The Voice of People in Broadcast News and the Construction of Ordinariness
Iveta Volfová -
Big Data architektura v informační bezpečnosti
Phuong Anh Nguyen