Bc. Hana Křížová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem práce je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit aspekty u vybrané obchodní jednotky a následně je porovnat s konkurenční jednotkou. Vybrány byly dvě obchodní jednotky nacházející se ve Vlašimi. Jedná se o supermarket Albert společnosti Ahold Czech Republic, a.s. a Billa, spol. s.r.o. K získání dat byla využita metoda vlastního …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and the shopping atmosphere. The main topic of this work is to characterize, analyze and evaluate aspects of chosen bussines units and then to compare them. There were chosen two bussines units located in the town of Vlašim and these choices include the supermarket Albert of company Ahold Czech Republic, Inc. and the supermarket Billa company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích