Bc. Hana Křížová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem práce je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit aspekty u vybrané obchodní jednotky a následně je porovnat s konkurenční jednotkou. Vybrány byly dvě obchodní jednotky nacházející se ve Vlašimi. Jedná se o supermarket Albert společnosti Ahold Czech Republic, a.s. a Billa, spol. s.r.o. K získání dat byla využita metoda vlastního …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and the shopping atmosphere. The main topic of this work is to characterize, analyze and evaluate aspects of chosen bussines units and then to compare them. There were chosen two bussines units located in the town of Vlašim and these choices include the supermarket Albert of company Ahold Czech Republic, Inc. and the supermarket Billa company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management