Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Hana Křížová
Bc. Hana Křížová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem práce je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit aspekty u vybrané obchodní jednotky a následně je porovnat s konkurenční jednotkou. Vybrány byly dvě obchodní jednotky nacházející se ve Vlašimi. Jedná se o supermarket Albert společnosti Ahold Czech Republic, a.s. a Billa, spol. s.r.o. K získání dat byla využita metoda vlastního …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and the shopping atmosphere. The main topic of this work is to characterize, analyze and evaluate aspects of chosen bussines units and then to compare them. There were chosen two bussines units located in the town of Vlašim and these choices include the supermarket Albert of company Ahold Czech Republic, Inc. and the supermarket Billa company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lbep2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl