Bc. Pavlína Krušoftová

Master's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementation of methodology for customer relationship management in the enterprise
Abstract:
Práce pojednává o problematice řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) v oblasti pojišťovnictví. Definuje rozdíly mezi ŘVZ a CRM, zabývá se tématem hodnoty zákazníky pro společnost a vymezuje prvky a aktivity v procesech ŘVZ se zákazníky. Práce mapuje historii a legislativu v oblasti pojišťovnictví pro dotvoření uceleného obrazu podmínek umožňujících fungování pojišťoven v oblasti řízení vztahů se zákazníky …more
Abstract:
The main focus of this thesis is in-depth analysis of customer relationship management in insurance industry. It defines the differences between various approaches of CRM, deals with the issue of customer value to the company, and defines elements and activities in customer relationship management processes. The thesis maps the history and legislation in the field of insurance to portray a complete …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní