BcA. Anežka Berecková

Master's thesis

Autorská oděvní značka

Author's Clothing Brand
Anotácia:
Vytvoření koncepce vlastní módní značky, která si zakládá na hodnotách autenticity, lo-kálnosti a udržitelnosti, definování identity vlastní značky, jejího DNA a esence, hledání směru, kterým se značka v dnešní době dokáže prosadit na trhu, prozkoumání způsobů marketingové a vizuální komunikace se zákazníkem - to je cílem teoretické části mé dip-lomové práce. Praktická část diplomové práce je módní …viac
Abstract:
The goal with this master´s thesis theoretical part is to create concept for a new fashion brand. The core values i would like to uphold are authenticity, sustainability and desire to keep it local. To reach this end I need to define unique identity for the brand, it´s essence and DNA, look for a viable path by which a new brand can present itself on the market, explore ways of advertising and visually …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Berecková, Anežka. Autorská oděvní značka. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design

Práce na příbuzné téma