BcA. Anežka Berecková
Master's thesis
Autorská oděvní značka
Author's Clothing Brand
Anotácia:
Vytvoření koncepce vlastní módní značky, která si zakládá na hodnotách autenticity, lo-kálnosti a udržitelnosti, definování identity vlastní značky, jejího DNA a esence, hledání směru, kterým se značka v dnešní době dokáže prosadit na trhu, prozkoumání způsobů marketingové a vizuální komunikace se zákazníkem - to je cílem teoretické části mé dip-lomové práce. Praktická část diplomové práce je módní …viacAbstract:
The goal with this master´s thesis theoretical part is to create concept for a new fashion brand. The core values i would like to uphold are authenticity, sustainability and desire to keep it local. To reach this end I need to define unique identity for the brand, it´s essence and DNA, look for a viable path by which a new brand can present itself on the market, explore ways of advertising and visually …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Berecková, Anežka. Autorská oděvní značka. Zlín, 2021. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelná identita: Upcycling a kostýmový design
Barbora OPÁLKOVÁ -
Autorská oděvní značka Dokola
Eliška Vaňková