Veronika MAŠKOVÁ

Diplomová práce

Marketing vybrané realitní kanceláře

Marketing of selected real estate agency
Anotace:
Diplomová práce s názvem ?Marketing vybrané realitní kanceláře? se zabývá hodnocením marketingových aktivit mostecké franšízové pobočky realitní kanceláře Century 21 Bydlete s námi a následným navržením takových doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit působení realitní kanceláře na trhu. Hodnocení marketingových aktivit je v diplomové práci provedeno na základě komparace těchto aktivit s aktivitami …více
Abstract:
The thesis titled ?Marketing of selected real estate agency? deals with the evaluation of marketing activities of the franchise branch office estate agency Century 21 Bydlete s námi from Most and subsequent proposal such recommendations which could positively affect the working of the real estate agency in the market. The evaluation of marketing activities in the thesis is based on the comparison of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŠKOVÁ, Veronika. Marketing vybrané realitní kanceláře. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management