Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu Zlínského kraje s akcentem na odkaz Tomáše Bati – Bc. Benjamín Blízik
Bc. Benjamín Blízik
Diplomová práce
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu Zlínského kraje s akcentem na odkaz Tomáše Bati
Project of Creation of a New Tourism Product of Zlín Region with an Accent on the Legacy of Thomas Bata
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie nového produktu cestovného ruchu Zlínskeho kraja s akcentom na odkaz Tomáša Baťu. Práca sa venuje vytvoreniu 2 variant nového produktu cestovného ruchu, ktorý je spojený s Tomášom Baťom a firmou Baťa. V teoretickej časti práce sú vysvetlené pojmy ako cestovný ruch, destinácia cestovného ruchu či charakteristika analytických metód použitých v tejto práci. …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project of a new tourism product of the Zlín region with an accent on the legacy of Thomas Bata. The thesis is devoted to the creation of 2 variants of a new tourism product, which is connected with Thomas Bata and the company Bata. The theoretical part of the thesis explains terms such as tourism, tourist destination or the characteristics of analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÍZIK, Benjamín. \textit{Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu Zlínského kraje s akcentem na odkaz Tomáše Bati}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bpmfnq/.
Jak správně citovat práci
Blízik, Benjamín. Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu Zlínského kraje s akcentem na odkaz Tomáše Bati. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Východné a Stredné Slovensko ako celoročná destinácia cestovného ruchu
Lívia Palgutová -
Rozvoj cestovného ruchu v Banskoštiavnickom regióne
Denisa Popracová -
Vybraná destinácia cestovného ruchu Azorské ostrovy
Tibor Hrubý -
Región Horehronie - destinácia cestovného ruchu
Alena Šurábová -
Vysoké Tatry ako celoročná turistická destinácia cestovného ruchu
Filip Haško -
Environmentálne aspekty rozvoja cestovného ruchu
Caroline Willi -
Špecifiká cestovného ruchu pre česko-slovenskú klientelu v KĽDR.
Nikola Lomenčíková -
Branding destinácií cestovného ruchu v Európe – komparatívna analýza
Erika Baksová