Bc. Jan Olbert

Diplomová práce

Diagnostika a intervence v praxi ŠD

Diagnostic assessment and intervention in after-school club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá diagnostikou a intervencí pomocí dramatické výchovy ve školním klubu s důrazem na začlenění žáků s ADHD. Teoretické část je rozdělena do tří kapitol, které jsou věnované definicím základních pojmů. Tyto pojmy jsou hlavním teoretickým podkladem pro empirickou část. První kapitola se věnuje speciálním vzdělávacím potřebám dětí s ADHD. Druhá kapitola se věnuje diagnostice a třetí …více
Abstract:
This thesis deals with diagnosis and interventions through drama education in the school club with an emphasis on the inclusion of students with ADHD . The theoretical part is divided into three chapters are devoted to definitions of basic terms . These concepts are the main theoretical basis for the empirical part . The first chapter is devoted to special educational needs of children with ADHD . …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
  • Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta