Bc. Jan Olbert

Master's thesis

Diagnostika a intervence v praxi ŠD

Diagnostic assessment and intervention in after-school club
Abstract:
Diplomová práce se zabývá diagnostikou a intervencí pomocí dramatické výchovy ve školním klubu s důrazem na začlenění žáků s ADHD. Teoretické část je rozdělena do tří kapitol, které jsou věnované definicím základních pojmů. Tyto pojmy jsou hlavním teoretickým podkladem pro empirickou část. První kapitola se věnuje speciálním vzdělávacím potřebám dětí s ADHD. Druhá kapitola se věnuje diagnostice a třetí …more
Abstract:
This thesis deals with diagnosis and interventions through drama education in the school club with an emphasis on the inclusion of students with ADHD . The theoretical part is divided into three chapters are devoted to definitions of basic terms . These concepts are the main theoretical basis for the empirical part . The first chapter is devoted to special educational needs of children with ADHD . …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 5. 2015
  • Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta