Bc. Anton Demartyno

Master's thesis

Měření sledovanosti médií v ČR

Viewership measurement of media in the Czech Republic
Abstract:
Tématem diplomové práce je Měření sledovanosti médií v České republice. Nové technologie umožňují přesně měřit počet diváků, posluchačů nebo čtenářů, definovat prime time, určit jejich preference a požadavky. Cílem této práce je analyzovat sledovanost médií v České republice se zaměřením především na televizi a internet. Teoretická a aplikovaná část se v této odborné práci vzájemně prolínají. Obsahem …more
Abstract:
The theme of this thesis is Media measurement of viewer ratings in the Czech Republic. New technologies allow accurately to measure the number of viewers, listeners or readers, to define prime time, to determine their preferences and requirements. The aim of this thesis is to analyze the measurement of viewer ratings in the Czech Republic, focusing especially on television and the Internet. Theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2017
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication