Osobnostní rozvoj pohledem andragogiky – Klára ROHOVÁ
Klára ROHOVÁ
Bakalářská práce
Osobnostní rozvoj pohledem andragogiky
Personality development from the perspective of adult education
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je osobnostní rozvoj pohledem andragogiky. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část této práce byla rozčleněna do dvou kapitol. Prvá kapitola práce je věnována andragogickým východiskům tématu této práce. Daná kapitola představuje koncept celoživotního učení a vzdělávání. Pozornost práce je zaměřena na další vzdělávání a na principy současného vzdělávání …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is personal development from the perspective of adult education. The work has a theoretical-empirical character. The theoretical part of this work was divided into two chapters. The first chapter is devoted to the andragogical background of this work. This chapter introduces the concept of lifelong learning and education. The attention of the work is focused on further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Vavříková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROHOVÁ, Klára. Osobnostní rozvoj pohledem andragogiky. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Otevřené univerzity: realizace ve vybraných zemích EU
Adriana Hloušková -
Koncept celoživotního učení a moderní trendy ve vzdělávání dospělých
Martin Kacl -
Koncept komunitní školy jako možná podpora celoživotního učení
Helena Hamříková -
Koncept Profesní seniority jako nástroj pro řízení kariéry
Tereza Pechová -
Aplikace konceptu celoživotního učení do struktury organizace
Zdeněk Saifert -
Univerzita třetího věku jako aktér celoživotního učení
Lenka Lysá -
Význam celoživotního učení
Dana Sommerová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová