Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu – Bc. Matouš Bahník
Bc. Matouš Bahník
Master's thesis
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Use of Google Analytics for improving the performance of internet e-shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá webovou analytikou a jejími nástroji, které se využívají k optimalizaci webu, zejména potom webového e-shopu. Konkrétněji se jedná o optimalizaci webových stránek společnosti Knihkupectví Fryč s.r.o. Teoretická část tedy provádí čtenáře historií webové analytiky, kde je popsán technologický postup internetové analýzy. Nedílnou součástí je seznámení se s pojmy ohledně webové …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on web analytics and tools that are being used to optimize the web, especially a web e-shop. Specifically, it is about optimizing the website of the Knihkupectví Fryč s.r.o. The theoretical part informs the reader about the history of web analysis, where the technological procedure of internet analysis is described. An integral part is to become familiar with concepts related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Athanasios Podaras, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAHNÍK, Matouš. \textit{Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/bpxj8g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bahník, Matouš. Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Vývoj informačního systému na bázi Google App Engine
Peter Dancsok -
Využití webových analytických nástrojů pro elektronický obchod
Tomáš Budík -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Nástroje pro Big Data Analytics
Marek Miloš -
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Zlata Kopecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights