Nicole Karráová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel

Marketing communication on social media as a tool to increase ticket sales
Anotace:
Sociální sítě se staly díky snadnému přístupu k datům velmi účinným nástrojem pro výkonnostnímarketing. Obsah na sociálních sítích je přehlcen obsahem placeným a ceny za konverze se zvyšujíkaždý měsíc. Mnoho pražských divadel svůj rozpočet na reklamu vynakládá neefektivně či na základěnedostatečných dat. Tato práce si ukládá za cíl ukázat, jakým způsobem efektivně využítnástrojů, které sociální …více
Abstract:
Social media have become a powerful tool for performance marketing with easy data access. Contenton social media is overloaded with paid content, and conversion pricing increases every month.Many Prague theaters spend their advertising budget inefficiently or on the basis of insufficientdata. This work aims to show how to effectively use the tools that social media offer to minimizethe cost of selling …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Jakub Grosman
  • Oponent: Pavla Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77208