Nicole Karráová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel

Marketing communication on social media as a tool to increase ticket sales
Abstract:
Sociální sítě se staly díky snadnému přístupu k datům velmi účinným nástrojem pro výkonnostnímarketing. Obsah na sociálních sítích je přehlcen obsahem placeným a ceny za konverze se zvyšujíkaždý měsíc. Mnoho pražských divadel svůj rozpočet na reklamu vynakládá neefektivně či na základěnedostatečných dat. Tato práce si ukládá za cíl ukázat, jakým způsobem efektivně využítnástrojů, které sociální …more
Abstract:
Social media have become a powerful tool for performance marketing with easy data access. Contenton social media is overloaded with paid content, and conversion pricing increases every month.Many Prague theaters spend their advertising budget inefficiently or on the basis of insufficientdata. This work aims to show how to effectively use the tools that social media offer to minimizethe cost of selling …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Jakub Grosman
  • Reader: Pavla Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77208