Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel – Nicole Karráová
Nicole Karráová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel
Marketing communication on social media as a tool to increase ticket sales
Anotace:
Sociální sítě se staly díky snadnému přístupu k datům velmi účinným nástrojem pro výkonnostnímarketing. Obsah na sociálních sítích je přehlcen obsahem placeným a ceny za konverze se zvyšujíkaždý měsíc. Mnoho pražských divadel svůj rozpočet na reklamu vynakládá neefektivně či na základěnedostatečných dat. Tato práce si ukládá za cíl ukázat, jakým způsobem efektivně využítnástrojů, které sociální …víceAbstract:
Social media have become a powerful tool for performance marketing with easy data access. Contenton social media is overloaded with paid content, and conversion pricing increases every month.Many Prague theaters spend their advertising budget inefficiently or on the basis of insufficientdata. This work aims to show how to effectively use the tools that social media offer to minimizethe cost of selling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Jakub Grosman
- Oponent: Pavla Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo Na zábradlí a divadlo Semafor v 60. letech
Tereza DOUBKOVÁ -
Kritická reflexe Leblovy éry v Divadle Na zábradlí
Barbora Havlová -
Počátek profesionální kariéry Petra Lébla v divadle Labyrint a Na zábradlí
Monika Zářecká -
Persony: inspirace filmy Ingmara Bergmana v inscenaci Divadla Na zábradlí
Marek Linhart -
Prvky absurdna ve vybraných inscenacích Jana Grossmana během jeho působení v Divadle Na zábradlí
Markéta Kuncová -
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Hana Kašáková -
Analýza mediálního obrazu Divadla Bez zábradlí a Divadla Na Jezerce na příkladu jedné sezóny
Marta Puková -
Změna managementu Divadla Na zábradlí v sezóně 2013/14
Adam Levý