Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ

Master's thesis

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace

Typology of the market segment 50+ and its particularity Communication against market segment 50+ in the field of active recreation
Abstract:
Ve své diplomové práci se věnuji segmentu 50+, jeho typologii a zvláštnostem ve vztahu k aktivní rekreaci a komunikaci těchto volnočasových aktivit. Teoretickou část jsem věnovala představení a deskripci segmentu 50+, jeho specifikům, odlišnostem, spotřebnímu chování, vztahu ke značkám a uznávaným hodnotám. V této části taktéž popisuji systém všeobecného přijímání a konzumace médií touto věkovou kohortou …more
Abstract:
My diploma thesis is dedicated to a segment 50+, its typology and differences in relation to active recreation and communication of these free time activities. Theoretical part covers introduction into description and definition of the segment 50+, including its specifics, differences, consumer behaviour, life style, brand reception and recognized values. In this part, I am also describing system of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier: 18614

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠRÁMKOVÁ, Karolina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe