Marketingová strategie vybraného podniku. – Anastasiia Plotnikova
Anastasiia Plotnikova
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku.
Marketing strategy of the selected enterprise
Abstract:
Práce je věnována zkoumání prostředí vybraného mikropodniku (škola šití a prodej dámského spodního prádla Manneria) a tvorbě návrhů pro účinné dosažení marketingových cílů tohoto podniku. Cílem práce je návrh marketingové strategie pro vybraný podnik. Dílčím cílem bude zhodnocení potřeb, přání a očekávání (PPO) zákazníků a přizpůsobeni marketingového mixu těmto potřebám. Pozornost je věnována kalkulaci …moreAbstract:
The work is devoted to researching the environment of a selected micro-enterprise (sewing school and sales of women's underwear Manneria) and creating proposals for effective achievement of marketing goals of this company. The aim of the work is to design a marketing strategy for a selected company. The partial goal will be to evaluate the needs, wishes and expectations of customers and adapt the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/onfm9/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Švehla
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová