Anastasiia Plotnikova

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku.

Marketing strategy of the selected enterprise
Abstract:
Práce je věnována zkoumání prostředí vybraného mikropodniku (škola šití a prodej dámského spodního prádla Manneria) a tvorbě návrhů pro účinné dosažení marketingových cílů tohoto podniku. Cílem práce je návrh marketingové strategie pro vybraný podnik. Dílčím cílem bude zhodnocení potřeb, přání a očekávání (PPO) zákazníků a přizpůsobeni marketingového mixu těmto potřebám. Pozornost je věnována kalkulaci …more
Abstract:
The work is devoted to researching the environment of a selected micro-enterprise (sewing school and sales of women's underwear Manneria) and creating proposals for effective achievement of marketing goals of this company. The aim of the work is to design a marketing strategy for a selected company. The partial goal will be to evaluate the needs, wishes and expectations of customers and adapt the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Švehla
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication