Marketingová strategie vybraného podniku. – Anastasiia Plotnikova
Anastasiia Plotnikova
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku.
Marketing strategy of the selected enterprise
Anotace:
Práce je věnována zkoumání prostředí vybraného mikropodniku (škola šití a prodej dámského spodního prádla Manneria) a tvorbě návrhů pro účinné dosažení marketingových cílů tohoto podniku. Cílem práce je návrh marketingové strategie pro vybraný podnik. Dílčím cílem bude zhodnocení potřeb, přání a očekávání (PPO) zákazníků a přizpůsobeni marketingového mixu těmto potřebám. Pozornost je věnována kalkulaci …víceAbstract:
The work is devoted to researching the environment of a selected micro-enterprise (sewing school and sales of women's underwear Manneria) and creating proposals for effective achievement of marketing goals of this company. The aim of the work is to design a marketing strategy for a selected company. The partial goal will be to evaluate the needs, wishes and expectations of customers and adapt the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/onfm9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Martin Švehla
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot