Faktory ovlivňující poptávku po lyžování v lyžařském areálu Skiareál Lipno – Jakub Zíma
Jakub Zíma
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující poptávku po lyžování v lyžařském areálu Skiareál Lipno
Determinants of demand for skiing in the Lipno Ski Resort
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá pomocí regresních modelů determinanty poptávky po lyžování v lyžařském areálu Lipno. Na základě denních dat za čtyři zimní sezóny dochází k závěru, že faktory ovlivňující poptávku po lyžování se mezi jednotlivými typy skipasů liší. Návštěvnost u jednodenních skipasů je ovlivněna počasím, sněhovými podmínkami, marketingovými akcemi a jarními prázdninami. Na návštěvnost u …víceAbstract:
This Bachelor Thesis examines determinants of the demand for skiing in the Lipno Ski Resort through regression models. Based on daily data of four winter seasons, it concludes that the factors which influence the demand for skiing differ among each type of the ski passes. Attendance of the visitors with one-day ski pass is influenced by weather, snow conditions, marketing events and spring break. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Helena Chytilová
- Oponent: Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Econometric Analysis of Media Communication
Lukáš Veverka -
Econometric analysis of the relationship between vaccination against COVID-19 and its occurrence in population
Roman Shaibaneev -
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
Lukáš Veverka -
Econometric analysis of crowdfunding campaigns
Maria Papush -
Econometric Analysis of Selected Aviation Market
Lukáš Razim -
Ekonometrická analýza produkčních funkcí
Radoslav Fašanek -
Ekonometrická analýza Bitcoinu
David Steiner -
Ekonometrická analýza vlivů reklamy
Stefaniia Khaitovich