Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách – Bc. Veronika Klimšová
Bc. Veronika Klimšová
Diplomová práce
Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách
The Portrayal of a Woman and her Role in Selected Advertisements
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o stereotypním zobrazování žen ve vybraných televizních reklamách. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a v jaké míře se stereotypní role a jejich atributy v těchto reklamách vyskytují. Teoretická část tak v prvé řadě vysvětluje rozdíl mezi termíny jako gender a pohlaví. Poté popisuje také stereotypy a role, kde na ně mimo jiné nahlíží z hlediska tvorby a utvrzování …víceAbstract:
This Master's thesis deals with stereotypical portrayals of women in selected TV commercials. The aim of this work is to find out how and to what extent stereotypical roles and their attributes are present in these advertisements. The theoretical part explains primarily the difference between terms such as gender and sex. Then it describes stereotypes and roles, among other things, from the point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klimšová, Veronika. Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Pořady pro ženy v současném televizním vysílání v kontrastu se situací před rokem 1989
Lucie KRATOCHVÍLOVÁ -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Lenka Petrová -
Handicap jako (super)schopnost. Reprezentace hrdinek s duševním onemocněním v současných televizních seriálech
Růžena Machálková -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ