Jana Dumková

Bakalářská práce

Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice

An Investigative study of the role of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation in Purchase Intention in the Czech Republic
Abstract:
This paper presents an examination of the relation of corporate social responsibility and corporate reputation and their impact on purchase intention in the context of Czech Republic. In order to examine this interrelationship, a research was hold, using an online survey, which was distributed through Facebook, focusing on students, using the snowballing and volunteering effect, as well as the pages …více
Abstract:
Tato práce reprezentuje výzkum zabývající se společenskou zodpovědností a reputací firem a jejich následný vliv na kupní záměry zákazníků. Za účelem ověření vzájemných vztahů byl proveden výzkum v prostředí České republiky, zaměřující se na studenty. Data byla sbírána pomocí online dotazníku, který byl šířen sociálními sítěmi, především Facebookem. Ve výzkumu pak byly porovnávány dvě společnosti aktivní …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dumková, Jana. Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu