Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o. – Aleš Hadrávek
Aleš Hadrávek
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix Tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ spol. s r. o., která je autorizovaným dealerem a servisem vozů značky Škoda. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice marketingu, jednotlivých nástrojů marketingového mixu a metodě strategické analýzy SWOT. V části praktické …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd, which is an authorized dealer and service of Škoda cars. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the general characteristics of marketing, marketing mix tools and one of the method of strategic analysis - SWOT analysis. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Helena Řepová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová