Aleš Hadrávek

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o.

Analysis of Marketing Mix Tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ spol. s r. o., která je autorizovaným dealerem a servisem vozů značky Škoda. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje obecné charakteristice marketingu, jednotlivých nástrojů marketingového mixu a metodě strategické analýzy SWOT. V části praktické …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd, which is an authorized dealer and service of Škoda cars. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the general characteristics of marketing, marketing mix tools and one of the method of strategic analysis - SWOT analysis. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Helena Řepová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68522