Role liniového manažera v neziskových organizacích sociálních služeb – Bc. Andrea Šabacká
Bc. Andrea Šabacká
Diplomová práce
Role liniového manažera v neziskových organizacích sociálních služeb
The role of line manager within non-profit social services organizations
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, v čem se podobá a v čem se liší očekávané chování liniového manažera u řadových pracovníků a u liniového manažera na jejich pracovišti, konkrétně v organizacích poskytujících sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy a koncepty z oblasti managementu, s důrazem na specifika managementu v neziskových organizacích sociálních …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to determine common and distinguishing features of behaviour of a line manager as anticipated by employees and by a line manager in their workplace, concretely in organizations providing social activation services for families with children. The theoretical part defines the crucial terms and concepts in the area of management and accents the specifics of management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dpkfh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Pavel Navrátil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Neziskové organizace a místní samospráva v Orlové
Karolína Lančová -
Neziskové organizace a média
Veronika Nováková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová