Las formas de tratamiento en la publicidad periodística de hoy y de hace 25 años – Bc. Bronislav Bursík
Bc. Bronislav Bursík
Bakalářská práce
Las formas de tratamiento en la publicidad periodística de hoy y de hace 25 años
The forms of titles in newspaper advertisements nowadays and 25 years ago
Abstract:
This thesis compares the use of titles in the newspaper advertisements nowadays and 25 years ago, focussing on the historical development, theoretical and grammatical point of view of titles. It comprises the results of practical research based on the real newspaper material and its graphical outputs.Abstract:
Tato bakalářská práce srovnává použití oslovování v novinové reklamě dnes a před pětadvaceti lety, se zaměřením na historický vývoj, teoretický a gramatický pohled na oslovování. Práce obsahuje výsledky praktického výzkumu založeného na autentickém novinovém materiálu a jeho grafické výstupy
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pmco8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Jana Kadavá -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Šubrtová -
Reklamy na Webu
Radim Vidlák