Bc. Bronislav Bursík

Bakalářská práce

Las formas de tratamiento en la publicidad periodística de hoy y de hace 25 años

The forms of titles in newspaper advertisements nowadays and 25 years ago
Abstract:
This thesis compares the use of titles in the newspaper advertisements nowadays and 25 years ago, focussing on the historical development, theoretical and grammatical point of view of titles. It comprises the results of practical research based on the real newspaper material and its graphical outputs.
Abstract:
Tato bakalářská práce srovnává použití oslovování v novinové reklamě dnes a před pětadvaceti lety, se zaměřením na historický vývoj, teoretický a gramatický pohled na oslovování. Práce obsahuje výsledky praktického výzkumu založeného na autentickém novinovém materiálu a jeho grafické výstupy
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta