Bc. Monika Tumová
Master's thesis
Domácí vzdělávání
Home Education
Anotácia:
Diplomová práce se snaží o porozumění rodičům, kteří pro své děti volí individuální vzdělávání též nazývané domácí vzdělávání. Cílem diplomové práce je zmapovat edukační prostředí domácího vzdělávání a zjistit, jaké důvody vedou rodiče k volbě domácí výuky. Odpovídá na otázky, jaké faktory přivedly rodiče volit tuto netradiční formu vzdělávání, která probíhá mimo instituce. První teoretická část práce …viacAbstract:
This thesis is trying to understand parents who are choosing individual education for their children, also called home schooling. The aim of this thesis is to explore the education environment of this type of education and find out the reasons, which lead parents to choose home schooling. It answers questions regarding what factors made parents choose this non-traditional form of education, which happens …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tumová, Monika. Domácí vzdělávání. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ