Bc. Andrea Vagnerová

Master's thesis

Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje

Marketing communication of theaters with a focus on online communication tools
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je analýza marketingového komunikačního mixu divadel se zaměřením na identifikaci role online marketingových nástrojů. Teoretická část je doplněna o analytickou a hodnotící část aktuálního stavu marketingové komunikace třinácti krajských divadel na nejvýznamnějších sociálních sítích. Druhou část práce tvoří případová studie, která se věnuje online marketingové komunikační …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing communication mix of the theatres with the focus on the identification of the position of online marketing tools. The theoretical part is supplemented by analytical and evaluation part of the current state of marketing communication of thirteen regional theatres on the most significant social networks. The second part of the thesis is a case study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Šárka Zahrádková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta